A Guida Definitiva Per Usà in Sicurezza i Magneti di Neodimiu

✧ I magneti di neodimiu sò sicuri?

I magneti di neodimiu sò perfettamente sicuri per l'omu è l'animali, basta chì li manighjate cun cura. Per i zitelli più grandi è l'adulti, i magneti più chjuchi ponu esse aduprati per applicazioni di ogni ghjornu è per u divertimentu.

Ma ricordate, i magneti ùn sò micca un ghjoculu per i zitelli è i zitelli minori. Ùn duvete mai lascià li soli cù magneti forti cum'è i magneti di neodimio. Prima di tuttu, puderanu suffucà si cù i magneti s'elli l'inghjuttinu.

Duvete ancu fà attenzione à ùn fà male à e mani è à e dite quandu maneghjate magneti più forti. Certi magneti in neodimio sò abbastanza forti per causà danni serii à e dite è/o à e mani s'elli si incastranu trà un magnetu forte è un metallu o un altru magnetu.

Duvete ancu esse prudenti cù i vostri apparecchi elettronichi. I magneti forti cum'è i magneti di neodimio ponu, cum'è digià dettu, dannà certi apparecchi elettronichi. Dunque, duvete tene i vostri magneti à una distanza sicura da i televisori, e carte di creditu, l'urdinatori, l'apparecchi acustici, l'altoparlanti è altri apparecchi elettronichi simili.

✧ 5 sensu cumunu nantu à a manipulazione di magneti di neodimio

Duvete sempre purtà occhiali di sicurezza quandu manipulate magneti grandi è forti.

ㆍDuvete sempre purtà guanti di prutezzione quandu si manipulanu magneti grandi è forti.

I magneti di neodimiu ùn sò micca un ghjoculu per i zitelli. I magneti sò assai forti!

Mantene i magneti di neodimio à almenu 25 cm di distanza da i dispositivi elettronichi.

Mantene i magneti di neodimio in una distanza assai sicura è longa da e persone cun un pacemaker o un defibrillatore cardiacu impiantatu.

✧ Trasportu sicuru di magneti di neodimiu

In casu chì ùn u sapete micca digià, i magneti ùn ponu micca esse spediti in una busta o in un saccu di plastica cum'è l'altri beni. È ùn pudete certamente micca metteli in una cassetta postale è aspittà chì tuttu sia cum'è di solitu.

Sè vo u mettite in una cassetta postale, si appiccicherà simpliciamente à l'internu di a cassetta postale, perchè sò fatti d'acciaiu!

Quandu si spedisce un magnetu in neodimiu forte, hè necessariu imballallu in modu chì ùn si attacchi micca à oggetti o superfici d'acciaiu.

Questu pò esse fattu aduprendu una scatula di cartone è assai imballaggi morbidi. L'obiettivu principale hè di mantene u magnetu u più luntanu pussibule da qualsiasi acciaio riducendu à tempu a forza magnetica.

Pudete ancu aduprà qualcosa chjamatu "keeper". Un keeper hè un pezzu di metallu chì chjude u circuitu magneticu. Basta à attaccà u metallu à i dui poli di u magnetu, chì cunteneranu u campu magneticu. Questu hè un modu assai efficace per riduce a forza magnetica di u magnetu mentre u spedite.

✧ 17 Cunsiglii per una manipulazione sicura di i magneti

Suffocazione/Inghjuttimentu

Ùn lasciate micca i zitelli chjuchi soli cù i magneti. I zitelli ponu inghjuttà magneti più chjuchi. S'ellu si inghjuttisce unu o parechji magneti, rischianu di rimane incastrati in l'intestinu, ciò chì pò causà cumplicazioni periculose.

Periculu elettricu

I magneti sò, cum'è probabilmente sapete, fatti di metallu è elettricità. Ùn lasciate micca i zitelli o nimu mette i magneti in una presa elettrica. Pò causà una scossa elettrica.

Fighjate e vostre dite

Certi magneti, cumpresi i magneti di neodimiu, ponu avè una forza magnetica assai forte. Sè ùn manighjate micca i magneti cun prudenza, rischiate di incastrà e dite trà dui magneti putenti.

I magneti assai putenti ponu ancu rompe l'osse. Sè avete bisognu di manipulà magneti assai grandi è putenti, hè una bona idea di purtà guanti di prutezzione.

Ùn mischiate micca magneti è pacemaker

I magneti ponu influenzà i pacemaker è i defibrillatori cardiaci interni. Per esempiu, un pacemaker pò entre in modalità di prova è fà chì u paziente si ammali. Inoltre, un defibrillatore cardiacu pò smette di funziunà.

Dunque, duvete tene tali dispositivi luntanu da i magneti. Duvete ancu cunsiglià à l'altri di fà listessu.

Cose pesanti

Troppu pesu è/o difetti ponu fà chì l'oggetti si stacchinu da un magnetu. L'oggetti pesanti chì cascanu da una altezza ponu esse assai periculosi è purtà à incidenti gravi.

Ùn si pò micca sempre cuntà à 100% nantu à a forza adesiva indicata di un magnetu. A forza dichjarata hè spessu pruvata in cundizioni perfette, induve ùn ci sò micca disturbi o difetti di alcun tipu.

Fratture metalliche

I magneti fatti di neodimiu ponu esse abbastanza fragili, ciò chì qualchì volta porta à a rottura è/o à a scheggiatura di i magneti in parechji pezzi. Queste schegge ponu esse sparse finu à parechji metri di distanza.

Campi magnetichi

I magneti producenu una vasta portata magnetica, chì ùn hè micca periculosa per l'omu, ma pò causà danni à i dispositivi elettronichi, cum'è TV, apparecchi acustici, orologi è computer.

Per evità questu, avete bisognu di tene i vostri magneti à una distanza sicura da tali dispositivi.

Periculu d'incendiu

Sè vo trattate magneti, a polvera pò accende si relativamente facilmente. Dunque, sè vo perforate magneti o qualsiasi altra attività chì produce polvera magnetica, tenete u focu à una distanza sicura.

Allergie

Certi tipi di magneti ponu cuntene nichelu. Ancu s'elli ùn sò micca rivestiti di nichelu, ponu sempre cuntene nichelu. Certi individui ponu avè una reazione allergica quandu sò in cuntattu cù u nichelu. Puderete digià avè sperimentatu questu cù certi ghjuvelli.

Attenti, l'allergie à u nichelu ponu esse sviluppate da u cuntattu cù oggetti rivestiti di nichelu. Sè vo avete digià una allergia à u nichelu, duvete, benintesa, evità u cuntattu cù quelli oggetti.

Pò causà ferite gravi

I magneti di neodimiu sò u cumpostu di terre rare u più putente dispunibule in u cummerciu. S'elli ùn sò micca manipulati currettamente, soprattuttu quandu si manipulanu 2 o più magneti à tempu, i dite è altre parti di u corpu ponu esse pizzicati. E putenti forze d'attrazione ponu fà chì i magneti di neodimiu si riuniscinu cù una grande forza è vi piglinu di sorpresa. Siate cuscenti di questu è portate l'equipaggiu di prutezzione adattatu quandu manipulate è installate magneti di neodimiu.

Teniteli luntanu da i zitelli

Cum'è digià dettu, i magneti di neodimiu sò assai forti è ponu causà ferite fisiche, mentre chì i picculi magneti ponu presentà un periculu di suffocazione. S'elli sò ingeriti, i magneti ponu esse uniti inseme attraversu i muri intestinali è questu richiede assistenza medica immediata perchè pò causà ferite intestinali gravi o a morte. Ùn trattate micca i magneti di neodimiu in u listessu modu cum'è i magneti di ghjoculi è teneteli luntanu da i zitelli è i criaturi in ogni mumentu.

Pò influenzà i pacemaker è altri dispositivi medichi impiantati

I campi magnetichi forti ponu influenzà negativamente i pacemaker è altri dispositivi medichi impiantati, ancu s'è certi dispositivi impiantati sò dotati di una funzione di chjusura di u campu magneticu. Evitate di mette magneti di neodimio vicinu à tali dispositivi in ​​ogni mumentu.


Data di publicazione: 02 di nuvembre di u 2022